*) Antuanas Fabras de Olivjė (Antoine Fabre d'Olivet, 1767-1825) prancūzų rašytojas, poetas,
dramaturgas, mokslininkas ir filosofas-mistikas, rašęs apie pirmapradžią sakralinę visų tautų kalbą (Atkurta hrbrajiška
kalba, 1815), apie kosmogoniją ir poligenezę, žmogaus kilmę (Žmonių giminės filosofinė istorija, 1824).
Kilęs iš protestantų šeimos, per Prancūzijos revoliuciją prisišliejo prie jakobinų, nuo 1789 m. rašė revoliucines pjeses,
kuriose atsispindėjo nepadirbtas jumoras, tačiau 1791 m. pasitraukė iš politikos. Susidomėjo teosofija ir okultizmu. Šv.
Rašte stengėsi įžvelgti ypatingą simbolinę prasmę, pvz., anot jo, Adomas yra žmonių giminės įkūnijimas, o Nojus
visuotinės ramybės
Slaptų prasmių ieškojo ir abėcėlėje, pvz. A tai galios simbolis, T gamtos, padalintos ir dalios ir
t.t. Jo susidomėjimas Pitagoru paskatino neo-pitagoriečių atgimimą, vėliau paveikusį
daugelį okultistų ir Naujojo amžiaus spiritualistų.
Apie sinarchiją
Sinarchijos koncepciją įvedė Saint-Yves d'Alveydre 19 a. pabaigoje. Ji glaudžiai susijusi
su legenda apie Šambalą (arba Agartą). Šambala (sanskritu Kalapa)
labai sena tibetietiška doktrina, legendinė karalystė (slapta nedidelė agrarinė šalis-miestas kalnuose), kurios
gyventojai gyvena ramybėje ir gerovėje. Laikoma, jos vadovai valdo pasaulį. Egzistuoja daugybė šios legendos variacijų.
Egzistuoja trys pagrindinės visuomenės valdymo institucijos: religija, politika ir
ekonomika. Visuotinės valdžios koncepcijos nėra vietos nė vienai jų ji, pagal savo prigimtį,
tegali būti dvasinė. Ją tegali sudaryti žmonės, siekiantys sustabdyti gamtos niokojimą ir siekiantys gyventi su ja harmonijoje.
Šambala paprastai reiškia antžeminę valstybė, o Agarta požeminę.
Kai kas jas tapatina, o kiti skiria ir Šambalą laiko "kairiuoju keliu" (Juodojo okultizmo, Juodosios Saulės rato), o
Agartą "dešiniuoju keliu" (Baltojo okultizmo, Baltosios Saulės rato
vril galios, kundalini).
Agartos valdovas yra Pasaulio valdovas, o Šambala vadovas turi daug vardų: Mokytojais (V.
LePage), Tradicijos saugotojais (I. Shah), psychoteleios arba tobulaisiais (J. Bennet),
Stebėtojais, Nemirtingaisiais, Slaptuoju direktoratu, Seto vaikais.
Agartos pavadinimas (skirtingai nuo Šambalos) yra gana naujas.
Jo pirmasis panaudojimas atsekamas prancūzų rašytojo Louis Jacolliot raštuose (19 a. pabaigoje). Saint-Yves jį panaudojo perėmęs iš sanskrito mokytojo
Haji Sharif. 1922 m. apie Agartą knygoje Žvėrys, žmonės ir dievai rašė lenkų keliautojas F. Ossendowski.
1927 m. prancūzų mistikas
R. Guenon ją aprašė Pasaulio valdove (Le roi du monde). 1929 m. rusų dailininkas apie
Agartą rašė knygoje Altajus-Himalajai: kelionės dienoraštis. U. Eco Fuko Švytuoklėje yra fragmentų susijusių su
sinarchija ir Agarta (ir tamplierius, kaip viena tokios organizacijos pavyzdžių).
Apie požemių pasaulį parašyta nemažai kūrinių: H. Velsas Laiko mašina,
Ž. Vernas Kelionė į Žemės centrą,
E.R. Burroughs Permatomojo serija,
G. Sand Laura arba kelionė kristale,
E. Poe Artūro Gordono pasakojimas,
A. Diuma Izaokas Laquedem, B. Lytton'o
Ateinanti rasė, Ž. Vernas Ledo sfinksas", W. Bradshaw Atvatabaro deivė" (1892),
R.A. Bennet Thyra (1901), W.G. Emerson'o Rūkstantis dievas (1908).
1891 m. Paskutiniųjų Pompėjos dienų (1834) autorius Edward George Bulwer
Lytton'as parašė romaną apie požemių pasaulį Ateinanti rasė. Joje pateikė vril energijos koncepciją.
Victoria LePage vril apibūdina kaip žemės kundalini: dvasios, suteikiančios gyvybę Žemei,
prigimtis subtili, visur esanti, neapibrėžiama sąvokomis dimensijų, prieinamų mūsų jutimais...
ši jėga, pradžioje identifikuota su šv. dvasia, suteikia galią ir įkvėpimą, palaikiusius senovės
civilizaciją... Ji buvo laikoma kažkuo, kas dabar vadinama gyvybės esme, visa
persmelkiančiu srautu, kurio dėka mirties metu dvasia susijungia, ir iš kurios atsiranda
gyvybės kibirkštis, skatinanti naują augimą. Ji turi daugybę vardų. Tai prana ir
mana rytų metafizikoje, 'vril', universali okultistų laikmena, alchemijos anima mundi.
Vilhelmas Reichas ją vadino
orgonu, kinai qi ar či...
Šaltiniai (ištraukos)
Ištrauka iš Agnes Lejbowicz pratarmės O.M. Aivanhov Raštų 1-jam tomui ("Antrasis gimimas", 1975):
"Neįprasčiausia vieta, apie kurią papasakojo Maitre, yra Agarta, esanti Žemės centre. Prieš
28 m. jis pirmasis prakalbo apie ją konferencijose ir net minėjo šalių pavadinimus, kuriose yra
įėjimai. Tuotai atrodė neįtikėtina, tačiau dabar žmonės pradeda tyrinėti Agartos paslaptį,
perteiktą Saint-Yves d'Alveydre ir Ossendowski knygose.
Anot Maitre, Žemės vidus yra tuščias ir nėra, kaip mokslas teigia, ugninė masė. Ten
gyvena ypatinga agartiečių rasė - žymiau toliau pažengusi nei žmonių. Jie turi geriausią iš
žinomų politinių organizacijų, sinarchiją. Jų kraštas, su kalnais, ežerais, upėmis, gėlėmis ir
gyvūnais, kaip ir Žemė, yra apšviečiama vidinės saulės. Gyventojai, skirtingai nei mes, nėra
traukiami žemyn gravitacijos, ir jų techninės žinios gerokai pralenkia mūsų. Labai tikėtina, kad
tai jie, o ne lankytojai iš kitos planetos, kurie, sunerimę dėl žmonijos likimo po Hirosimos
sprogimo, lanko mus vadinamose skraidančiose lėkštėse".
Aivanhov'as aprašo Lemurijos ir Atlantidos žemynus, kuriuos kai kas sieja su 5-mis pirminėmis
rasėmis: poliaus gyventojų, hiperborėjų, lemūrų, atlantų ir arijų. Ištrauka iš 26 tomo (A New
Dawn ... p. 1, 1990 pagal kalbą, pasakytą 1974.03.17 Videlinata, Šveicarijoje):
Jau sakiau jums prieš daugelį metų apie požeminę Agartos karalystę ir fantastišką
civilizaciją, kuri klesti ten tūkstančius metų. Slaptoji karalystė bendrauja su paviršiumi;
daugelyje šalių yra angos: poliuose, Pietų Amerikoje, Mongolijoje ir Tibete, ir net Prancūzijoje,
Pirėnuose. Nuo neatmenamų laikų, ypač šiaurės tautose, egzistavo legendos apie žemę už
ledo plotų prie poliaus, kurioje amžinas pavasaris. Ir pagal Inicijuotiems žinomą tradiciją,
šiaurės pašvaistė yra sukurta labai išsivysčiusių būtybių, gyvenančių toje karalystėje, iš šviesos, sklindančios iš Žemės centro.
Yra žmonių žinančių apie Agartos egzistavimą. Buvo net filmas, "Prarasti horizontai", apie
Šangri-La,
amžinos jaunystės šalį. Kiekvienoje šalyje egzistavo tradicija ir, ar tai bebūtų
Graikija, Indija, Egiptas ar kita, ta paslaptinga požemių karalystė virto tikėjimu amžinos jaunystės ir laimės šalimi,
žinoma, kartais, kaip Agarta, o kartais kaip Šv. Gralio žeme, Thule ar
hesperidžių sodu.
Šiandien apie Agartą sakoma ir rašoma daugiau, tačiau, kaip ir prieš daugelį metų, ji praktiškai nežinoma. Lenkų rašytojas
Ossendowski išleido knygą 'Žvėrys, žmonės ir dievai',
kurioje perteikia, ką sužinojo Tibeto vienuolynuose. Tačiau būtent markizas Saint-Yves
d'Alveydre savo knygoje "Indijos misija Europoje" pateikė įsidėmėtiną atskleidimą. St-Yves
buvo rašytojas, mokslininkas ir Inicijuotasis; jis mokėjo keliauti palikęs kūną ir, savo knygoje,
pasakoja, kaip aplankė ir pamatė Agartą. Jis pateikia daugybę neįprastų detalių apie tą
požeminę karalystę, kaip ji apšviesta tam tikros vidinės saulės, apie ten augančius medžius ir
gėles ir kaip ten gyvena gyvūnai bei žmonės, kaip ir Žemėje. Jis aprašo bibliotekas ir
archyvus, kurie tęsiasi mylias ir kuriose yra visa žmonijos istorija. Tai, ten yra kelios
nuostabios knygos, parašytos didžiųjų Inicijuotųjų ir kuriose aprašytos didžiosios paslaptys.
Tos knygos paimtos iš žmonių, tačiau tebėra ten, Agartoje, ir tik tie, kurie pakankamai pažengę, turi teisę jas skaityti.
Visa, kas įvyko pasaulyje nuo jo pradžios yra surašyta ir išsaugota tuose archyvuose.
Visa, kas dingo nuo žemės paviršiaus, ir ką manėme esant prarasta, vienok, tebėra tuose
archyvuose. Jei smalsaujate, kokios buvo istorinės asmenybės, ten vieta, kurioje gausite
atsakymą. Ir jūs patys, sumažintas, esate ten. Ten yra kiekvieno mūsų kopija, kuri saugoma
ten, tad tai gali būti studijuojama. Bet kas, kas nutinka čia, atspindima kaip miniatiūra
Agartoje; iš tikro, šiuo metu, agartiečiai žino, ką kalbu apie juos..
Kai kurie, tyrinėję šią temą, mano, kad pirmieji čigonai (arba romai) buvo išvaryti iš
Agartos ir būtent iš ten jie išsinešė ypatingas žinias apie Taro kortas, kurią perduoda iš rankų
į rankas per ištisas kartas. Taipogi tikima, kad agartiečiai atvyko iš Atlantidos ir Lemūrijos.
Sakoma, kad prieš pradedant grimzti kontinentui, jie išskrido savo nepaprastais orlaiviais ir
išsigelbėjo Žemės gelmėje, kur įsikūrė ir pasistatė miestus.
Šiaip, yra daugybė ekstravagantiškų teorijų apie Agartą, tačiau man nerūpi, ar jos
teisingos. Mane domina joms pagrindą sudaranti filosofija, principai, pagal kuriuos ta
visuomenė sukurta ir kaip tą filosofiją skleisti tarp žmonių. Ir labiausiai mane domina, kaip
padaryti, kad žmonės suprastų, kad jei laikysis savo klaidingos filosofijos, greitai sulauks nelemto galo.
Agarta karalystė sutvarkyta nepaprastai išmintingai ir milijonai jos gyventojų gyvena
gerovėje, ramybėje ir yra laimingi, neserga ir sulaukia garbaus amžiaus. Saint-Yves
d'Alveydre kruopščiai aprašo tą organizaciją. Jis sako, kad aukščiausiai yra trejetas:
Brahatma, Mahatma ir Mahanga (Ossendowski
juos vadina Brahytma, Mahytma ir Mahynga).
Valdžia priklauso Brahatma, galia Mahatma ir Mahanga rūpinasi ūkiu. Ir kadangi Agartos
valdymas organizuotas pagal visatą, po aukščiausiąja trejybe yra 12-os asmenų grupė,
atitinkančių 12 zodiako ženklų, o dar po jais 22-iejų, atspindinčių 22 logoso principus, pagal
kuriuos Dievas tvėrė pasaulį; ir galiausiai 365, pagal dienų skaičių metuose ir t.t.
Metų metais perteikiau ir meditavau apie Agartą ir nenuilstamai dirbau, kad susisiekčiau
su nematomąja karalyste ir, nors jūs ir netikėsite tuo, laikas atėjo pasakyti jums, kad aš
pateikiu jums tą patį organizacijos pavyzdį, kuris yra ten ir kuris žinomas kaip sinarchija. Pats
laikas, kad žmonės sužinotų, kad jie vis dar nerado geriausio valdymo tipo ir kad tik
sinarchija, Inicijuotųjų vyriausybė, gali išspręsti visas politines, socialines ir ekonomines problemas.
Siūlau jums tą pačią kultūrą, kuri egzistuoja Agartoje. Niekada dar neatskleidžiau jos
pilnai, nes žinojau, kad jei atskleisiu, tai gali pasirodyti taip tolima, taip nesuprantama, kad bus
grėsmė būti įkalintam. Užtikrinu, kad jei būčiau pasakęs viską, ką žinau, mane greitai būtumėt
pamatę durnyne. Štai kodėl susilaikiau neatskleidęs tam tikrų dalykų. Bet visa tai yra čia,
mano galvoje ir, pamažu, vedu jus į Inicijuotųjų tiesų pasaulį. Bet kuriuo atveju, jei turite
garbės, negalite padėti, o tik spėti visa, ką jums atskleidžiau, yra taip tolima, kad būtų tiesa. Palieku laisvai jums spręsti, kaip norite.
Bet vienas dalykas visiškai teisingas, - tai, kad pateikiu visiškai naują kultūrą. Visuotinės
Baltosios brolijos Mokymo misija yra pasauliui pateikti įvadą į Agartos filosofiją. Egzistuoja
tradicija, kad Rama įkūręs Žemėje Aukso amžių, persikėlė gyventi į Agartą. Daug kitų
dvasingųjų, kaip Buda, šv. Jonas ir net garsusis alchemikas Nicholas Flamel, palikę šį pasaulį
pateko į Agartą. Tik vienas dalykas, kurio žmonės nežino, yra tai, kad yra agartiečių, kurie
mūsų dienomis inkarnavosi žemėje, kad duotų mums mokslą, jų organizaciją ir jų valdymo formą, Inicijuotųjų vyriausybę.
Galiu papasakoti, kaip gyvena agartiečiai, kaip gimsta ir kaip supranta meilę. Jie žino,
kokia vertinga seksualinė energija ir vietoje jos švaistymo, panaudoja ją pakilimui į
aukštesnius tobulumo lygius ir tapimui dieviškais. Kaip faktas, Tantra joga, žinoma Tibete ir
Indijoje, atėjusi iš Agartos. Nedaug vakariečių supranta, o dar mažiau teisingai praktikuoja, tą
jogos formą. Daug tų, kurie ją pabandė, tik susirgo ir sutrikdė savo emocinį balansą. Tad
būkite atsargūs aš nepatariu ieškoti patirčių šioje srityje. Kruoščiai studijuokite, ruoškite
save, švarinkitės ir, kai būsite pasiruošę, tas nepaprastas mokslas, kurį tos būtybės turi, bus jums atskleistas.
Agartiečių mokslas apima ir pažangiausius fizikos atradimus. Jie gali stebėti ir valdyti
visa, kas vyksta Žemėje. Iš tikro, jei norėtų, galėtų išlaisvinti keturių elementų galią ir nušluoti
nuo paviršiaus visą žmoniją. Laimei, jie yra taikingi ir pernelyg išsivystę, kad taip darytų. Labai
tikėtina, kad skraidančios lėkštės, kurių egzistavimu daugiau neabejojama, atskrenda ne iš
kitų planetų, o iš Žemės centro per Šiaurės ir Pietų polius.
Bet kuriuo atveju, agartiečiai turi nepaprastas transporto priemones ir ypač įdomu
paminėti, kad 1945 m., po atominės bombos, nušlavusios Hirosimą, susprogdinimo, jie ėmė
dažniau rodytis. Jie ateina, kad mus stebėtų; jie susirūpinę, nes jie žino, kad žmonės gali, per
savo kvailumą, sunaikinti žmoniją ir, žinoma, jei taip nutiktų, tai paveiktų ir juos. Tad gali būti,
kad paskutiniaisiais metais, jie nusprendė rodytis ir žmonėms perduoti kai kuriuos
pranešimus, kai kuriuos įspėjimus. Ir visiškai įmanoma, kad kai kuriuos pasiims su savimi, kad
pamatytų jų krašto spindesį prieš grįžtant į paviršių. Dar niekas iš aplankiusiųjų negrįžo.
Tačiau agartiečiai yra labai malonūs ir dosnūs ir jų visiškai nereikia bijoti. Jie įveikė visas žmogiškąsias silpnybes.
Ir iš tikro, nemažai pilotų bandė persekioti jų skraidančias lėkštes, tačiau jas supa
magnetinis laukas padarantis jas nepažeidžiamomis persekiojamas lėktuvo jos gali išleisti
spindulius išjungiančius jo variklius. Jie visada veikia šviesa. Jų galios šaltinis yra šviesa ir ja
neutralizuoja visas priešiškas jėgas. Jie naudoja Inicijuotąją taisyklę, kad šviesa turi būti mūsų
apsauga nuo kenksmingų elementų. Po ilgo laiko žmonės pradės atskleisti daugelį jų paslapčių.
Aš jums tai sakau metų metus vienintelis dalykas, kurį privalote tirti, yra šviesa, nes
šviesa visagalė. Mokslas neseniai atskleidė lazerio galią, tačiau čia dar reikia padaryti daug
atradimų. Vieną dieną visi mano apreiškimai bus pripažinti ir plačiai paskleisti. Kol kas jie nėra
sutinkami rimtai, nes jų nepatvirtina ortodoksinis mokslas. Vietoje to, kad pajustų juos vidumi,
vietoje to, kad prisiliestų prie jų, siela ir dvasia, žmonės yra tiek suintelektualėję, kad linkę
sulaukti mokslo verdikto, o ne patiki didžiausiomis tiesomis. Tačiau, kartoju, greičiau ar vėliau,
visa, ką atskleidžiau jums savo paskaitose, bus moksliškai įrodyta. Tai jau prasideda, iš tikro,
bandymais Rusijoje; kitos šalys atsilieka nuo Rusijos tame, tačiau jos, pripažins aura,
aiškiaregystės ir minties galios realumą. Technikai turi tobulus prietaisus ir gali išmatuoti
vadinamuosius "para-psichinius" reiškinius ir tai reiškia, kad žmonės privalės pripažinti jų
užrašytus duomenis. Žmonės nepasitiki instrumentais duotais jiems Sutvėrėjo; jie juos visiškai
ignoruoja ir linkę laukti išorinio instrumento verdikto, nors tai tėra tik kitas aplinkinis kelias.
Kaip sakiau, domiuosi Agarta iš filosofinio požiūrio taško, nes jis perteikia organizacinį,
vyriausybinį ir bendruomeninį aspektus. Mes irgi privalome dirbti dėl bendruomenės su tokiu
pat nesavanaudiškumu ir nepavargdami, kaip agartiečiai, nes sudarome vieną šeimą Žemėje,
todėl neturėtų būti sienų, karų ir skurdo. Kai tai pasiekiama, individų interesai apginami.
Klestinčioje, turtingoje bendruomenėje klesti ir kiekvienas individas, nes jei tarpsta tik saujelė
individų, tai bendruomenė nusmukus į skurdą ir vaidus - ir jiems visada bus rizika, nes jų
klestėjimas neturi tvirto pagrindo ir nėra ilgalaikis. Štai kodėl, kai matome, kad kiekvienas
individas yra susirūpinęs tik javo gerove ir niekuo nesirūpina dėl kitų, iš anksto galime būti
tikri, kad tai nestabili padėtis. Jei žmonės įdėtų nors kiek pastangų, kad užmirštų save ir kiek
pasišvęstų bendruomenės gerovei, kiekvieno individo interesai būtų apginti. Nes individo
gėris yra visumos gėris. Štai kodėl aš jums tebesakau, kad nežinote, kur randasi jūsų
didžiausia nauda; jūsų elgesys tai įrodo ir, anksčiau ar vėliau, tai bus jūsų nuopuolio priežastis.
Kolektyvinis gyvenimas supa, dominuoja, valdo mus. Niekada negalime būti laisvi ir
nepriklausomi nuo jo. Tai reiškia, kad turime liautis bandyti surasti komfortabilią mažą nišą
sau, nes ji niekada bus niekas daugiau, o tik trumpas sustojimas. Nelaimei, žmonės vis dar
toli nuo šios išplėstos sąmonės. Jie tarsi vabzdžiai kai tik kas pasidaro blogai, jie sprunka į
savo slėptuves manydami, kad ten bus saugūs. Taip, tai gerai, tai kažkas, ką paveldėjome iš
vabzdžių, tačiau neabejotinai esame pajėgūs pakeisti tai bent truputį. Būkite tikri, žmonės
visada darė pažangą ten, kur buvo susirūpinę kolektyviniais dalykais, tačiau nepakankamai
jie tebežudo vienas kitą. Jų sąmonė truputį išsiplėtė, tai tiesa, tačiau padėtis nedaug
pasikeitė. Kur praeityje vienas žmogus galėko būti nužudytas, šiandien milijonai nužudomi
vienu smūgiu. Tai jums ir progresas! Ach taip, žmonės padarė didelį progresą. Tarkim, jie
pastatė daug didesnius miestus, tačiau jų vidinė prigimtis nepasikeitė kiekvienas asmuo
lieka izoliuotas savo skylėje. Jie vis dar "trogloditai" kaip kad visada buvo: izoliuoti, išskirstyti ir vieniši.
Išeitis žmonės turėtų matyti aukštesniame lygyje, dvasioje, šviesoje. Tol kol baldys spręsti
savo problemas be šviesos, net toli siekiančios politinės ir socialinės transformacijos niekada
nebus iki galo efektyvios, nes visada turės asmeninės naudos užuomazgą kuri yra priešinga
kolektyvinei naudai ir kuri užterš visą likusią dalį. žmonės turi tartis su ta amžinąja išmintimi,
su kuria tariasi agartiečiai ir kuria aš pats visada tariuosi; ir ji parodys, ką daryti. Taip yra, kad
net Bažnyčia nesitaria su ta aukštesniąja išmintimi; ji savo interesus pakiša kaip Viešpaties
interesus. Štai kodėl Fatima pranašystės taip gąsdina Bažnyčią. Tačiau žmonės daugiau
niekuo netiki; asmeninė nauda ir pinigai yra svarbesni už visa kita.
Labai gerai žinau, kad dėl to sistema, kurią jums pateikiu, neturi galimybių būti suprasta
ar pritaikyta. Iš tikro, jei kurios nors iš valdžių pastebės, kad mūsų Mokymas remiasi
sinarchija, jie bus pajėgios pabandyti mus užčiaupti. Jos nekenčia sinarchijos! Tačiau sąlygos
keičiasi ir ilgainiui niekas negalės sustabdyti šių tiesų plitimo. Niekas! Vandenio amžius artėja ir atneša savo kolektyviškumo Mokymą.
Sinarchistinis ordinas bus įkurtas ir pateisins save. Kiekviena sistema turės pateisinti
save ir, jei pasiroys neefektyvi, bus pakeista kita ir dar kita ir t.t. Taip apčiuopomis žmonės
ieškos kelio pirmyn tol, kol, pagaliau, ras teisingą sprendimą. Realiai, vietoje begalinių
skausmingų ir daug kainuojančių bandymų, žmonės gali iškart pritaikyti sistemą, kuri egzistavo tūkstančius metų.
Deja, šiuo momentu, visi nori bandyti ir patys atrasti didžias tiesas. Taip, tai vienas kelių.
Galiausiai kiekvienas pasieks tikslą šiuo keliu, tačiau tai užims daug laiko šimtus, jei ne
tūkstančius, metų. Sutvėrėjas visiems žmonėms davė vienodas galimybes pasiekti tiesą,
tačiau laikas, kuris tam reikalingas, visiems nėra vienodas. Tie, kurie nori būti instruktuojami
Mokytojų, sutaupo daug laiko, išlaidų ir kančių, tuo tarpu tie, kurie atsisako tų greitų ir
efektyvių priemonių, pasieks tas pačias tiesas tūkstančiais metų vėliau. Jie linksta rinktis savo
kelią, jie nori būti laisvi ir atsisako priimti ir sekti ką nors ur, nors galiausiai pasieks savo tikslą, užtruks ilgai.
Šis požiūris labai paplitęs tarp intelektualų. Visąlaik kažkas randa išimtį bendrai taisyklei,
tačiau tai būna retai. Esu viena tų išimčių. Laimei, Apvaizda apsaugojo mane nuo visų
intelektualiųjų užsiėmimų, kurių kiti gavo su kaupu. Štai kodėl esu taip linkęs priimti kitų, daug
pažangesnių, išmintį, o turintys didesnes intelektualias dovanas tiki patys galį daryti ką reikia.
Man atrodo, kad Apvaizda nėra tokia maloni jiems jie atsisako bet kokios valdžios ir pasitiki
tik savo resursais, tik su tuo rezultatu, kad prireiks tūkstančių metų, kol atskleis tiesą.
Jau po kelių metų bus padaryti svarbūs atradimai. Tėra vienas klausimas, ar žmonės
pajėgs suprasti ir pajausti juos bei pritaikyti gyvenime. Biblijoje sakoma, kad viskas bus
atskleista laiko pabaigoje. Ir tas laikas jau arti. Žinoma, kai sakoma "laiko pabaiga", neturime
įsivaizduoti, kad tai reiškia pasaulio pabaigą. Apie pasaulio pabaigą jau buvo paskelbta ir net
data nurodyta, - ir žmones apėmė siaubas ir jie pasiruošė mirti. Tada lemtinga diena atėjo ir
praėjo... ir pasaulis gyvena kaip įprasta. Kai kurie nedideli pokyčiai įvyko, tačiau pasaulis
tebesisuka. Žmonija niekada neišnyks. Žmonės yra ištvermingi, nebijokite! Jie išgyvens bet
ką. Tačiau nėra abejonių, kad bus visokiausių sukrėtimų ir pasikeitimų; ir kad tai bus eros
pabaiga. Savo knygoje "Žvėrys, žmonės ir dievai" Ossendowski sako kaip, vieną vakarą, jis
buvo kartu su kupranugarių karavanu, keliaudamas per didžiąją Mongolijos lygumą, kai staiga
viskas nutilo (Saint-Yves d'Alveydre mini tokį pat reiškinį), žmonės ir žvėrys sustingo, net
paukščiai neskraidė. Jo vadovas paaiškino, kad ši bauginanti tyla apima viską gamtoje kai
Pasaulio valdovas įžengia melstis į švenčiausiąją vietą Agartoje. Tik keli žmonės yra matę
Pasaulio valdovą, tačiau tiek dabar, tiek seniau, jis kartais pasirodo per religines šventes ir jo
pasirodymus visada lygi genialių vaikų atsiradimai. Jis padarė ir kai kurias pranašystes, kurių
kai kurios jau realizavosi, o kitos dar tik bus. Taip, Pasaulio valdovas egzistuoja ir laukia
tinkamo momento pasirodyti. Taipogi, kaip jau sakiau, kai kurios Agartos būtybės yra
inkarnuotos mūsų pasaulyje, kad vykdytų Nematomojo pasaulio planus. Daugelis jų dirba, netgi šiuo metu, pasaulio vyriausybei.
Pabandykite suprasti, ką sakau: viršuje yra Naujoji Jeruzalė, Ierouschalaim
Hadascha, apie kurią kalba šv. Jonas, apačioje yra Agarta, o mes, žmonės, esame tarp
jų. Kai Naujoji Jeruzalė nusileis, o Agarta pakils, Dievo karalystė bus tarp mūsų. Agarta, kaip
ir Naujoji Jeruzalė, žymi vidinį pasaulį. Į Agartą kreipėsi alchemikai, kai naudojo žodį
VITRIOLUM, kurio kiekviena raidė yra lotyniško sakinio žodžių pirmosios raidės:
"Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem Veram Medicinam", kas
reiškia "Aplankykite Žemės gelmes; kur rasite slaptąjį akmenį, tikrą vaistą". Agarta irgi yra toji
vidinė žemė, į kurią turime prasiskverbti, nes žmogus padarytas pagal Visatos atvaizdą ir
visa, kad egzistuoja jo išorėje, egzistuoja ir jo viduje.
Sinarchijos koncepcijų vystymasis
Iš Lynn Picknet ir Clive Prince ("Žvaigždžių vartų konspiracijos" autorių) straipsnio
"Žiauraus žvėries atėjimas":
Britanijoje Sinarchija nėra plačiai žinoma net tarp besidominčių ezoterija ir slaptosiomis
draugijomis. Tai labai stebina, nes Sinarchija ir jos įkūrėjas buvo labai įtakingas.
Sinarchija Joseph Alexander Saint-Yves d'Alveydre (1824-1909) įkurta 1870 dešimtmečio
pradžioje. Tai buvo laikotarpis, kai kilo daug naujų politinių idėjų. Kaip daugelis
konservatyvaus mąstymo žmonių, Saint-Yves buvo sunerimęs dėl anarchijos atėjimo, ir kaip
priešpriešą jai įkūrė Sinarchiją. Kai anarchija laiko, kad visuomenėje ir virš individo neturi būti
jokios valdžios, Sinarchija užima visiškai priešingą pusę. Kitais žodžiais, kuo daugiau
valstybės kontroliuojamas individas, tuo yra geriau. Ši idėja, kaip galite įsivaizduoti, patraukė daugelio dėmesį.
Iš esmės, sinarchija yra už slaptosios draugijos vyriausybę arba, jos žodžiais, pakylėtų
inicijuotųjų elito, kuris valdo pogrindyje. Todėl nesvarbu, kokia partija yra valdžioje ar kokia
valstybės politinė sistema. Sinarchistai gali ateiti ir paimti valstybės svarbiausių institucijų
vadovavimą. St-Yves nustatė tris pagrindinius visuomenės ramsčius, kurie, valdant elitui,
leistų jam valdyti gyventojams net nežinant apie jo buvimą. Tai politinės ir socialinės
institucijos, ekonominės institucijos ir religinės institucijos.
Ir nors sinarcihja gali būti bet kurio tipo valstybėje, dėl akivaizdžių priežasčių, ji geriau
dera prie totalitarinių režimų (valdžią turi mažiau žmonių ir valdymo režimas nesikeičia taip
dažnai kaip esant demokratijai). Todėl ji daugiau pasekėjų turi dešinėje. Sinarchija yra visiškai
priešinga demokratijos ir socialinės lygybės idėjoms, nes tiki, kad kai kurie žmonės, t.y. sinarchistai, yra iš prigimties lyderiai.
Tačiau sinarchija, kaip siūlė St-Yves, nebuvo grynai politinis judėjimas. St-Yves aktyviai
veikė 19 a. Europos ezoterinėje sityje pvz., jis buvo pagrindinių veikėjų, Viktoro Hugo,
lordo
Bukwer-Lytton'o ir kt., draugas ir todėl į savo sistemą įtraukė specifines mistines ir okultines idėjas.
St-Yves tikėjo egzistuojant aukštesniąsias būtybes, su kuriomis galima susisiekti
telepatiškai. Jo elitą turėjo sudaryti kontaktuoją su jomis. Jis pats tvirtino turėjęs sąlytį su
tomis būtybėmis ir kad būtent jos perdavė jam Sinarchijos principus.
St-Yves vystydamas savo idėjas peržiūrėjo daugelį ezoterinių sistemų. Pvz., jis Viduramžių
tamplierius laikė svarbiausiais to meto sinarchistais visgi, jie stengėsi
kontroliuoti Viduramžių Europos politinį, finansinį ir religinį gyvenimą tris jo visuomeninius ramsčius.
Todėl Saint-Yves įtraukė daugelio neo-tamplierių draugijų, klestėjusių jo metu, idėjas.
Tarkim, jis iš tamplierinės masoniškosios draugijos Griežtų tamplierių papročių idėją apie
Nežinomuosius Aukštesniuosius tuos, kurie duoda nurodymus, tačiau kurių tapatybė grupės
nariams lieka nežinoma. Tačiau jis išplėtė šią koncepciją ir tuos nežinomuosius padarė
dvasiškai tobulesnėmis būtybėmis, gyvenančiomis nuošaliose Tibeto srityse.
Ir nors pats Saint-Yves buvo mažai žinomas savo šalyje, jis nepaprastai paveikė 19 a.
okultizmo vystymąsi. Pvz., jis įvedė Agarta koncepciją apie paslaptingą požemio karalystę,
kurioje gyvena inicijuotieji, besislepiantys kažkur Tibete. Mokytojai, su kuriais sakosi kontaktavęs, gyveno ten.
Saint-Yves doktrinos apėmė idėjas apie žmonių rasės evoliuciją ir istoriją, kuri buvo,
vienu metu, novatoriška ir vėliau tapo bendra ezoteriniuose ir Naujojo amžiaus ratuose.
Pagrindine jo istorijos rekonstrukcija buvo Atlantida, kaip pažangiausia ir visuotinė
civilizacija. Jis tikėjo, kad Sfinksą pastatė ne senovės egiptiečiai, o atlantiečiai - prieš daugelį tūkstančių
metų iki Egipto suklestėjimo. Saint-Yves Atlantidos žūtį nustatė buvus apie 12 tūkst. m. pr.m.e.
St-Yves taipogi propagavo idėją apie pagrindines rases dominuojančių rasių iškilimą,
kiekvienai turinčiai aukščiausią valdžią savo laikmečiu, tačiau kuriai lemta būti pakeista kita,
aukštesne rase. Turi būti nenuostabu sužinojus, kad dabartinė dominuojanti rasė yra arijų [Šis
pagrindinės rasės pavyzdys yra klaidingas. Arijų rase laikomi visi planetos žmonės, t.y. visa Homo sapiens rūšis].
Reikia pabrėžti, kad neįmanoma atskirti Saint-Yves istorijos versiją nuo jo politinės
ideologijos. Istorija buvo naudojama paremti ideologijai ir atvirkščiai. Taipogi, jo istorijos
versija buvo apreikštos informacijos rezultatas ji neturėjo jokio istorinio ar archeologinio
pagrindo. Jo pasekėjams tų idėjų priėjimas buvo tikėjimo aktas.
Visos tos idėjos tapo, žinoma, vėlesnių okultinių tikėjimų dalimi, ypač todėl, kad buvo priimtos, papildytos ir
išpopuliarintos p. Blavatskajos (1831-1891), tos platesnės nei
gyvenimas rusų magės- kai kurie ją vadino šarlatane kurios meilė Rytų paslaptims sukūrė
Teosofų judėjimą. Savo ruožtu, tas idėjas įtraukė Alice A. Bailey (1880-1949), turėjusi didelę
įtaką Naujojo amžiaus tikėjimams ir Žvaigždžių vartų konspiracijai.
Tačiau reikšmingiausia, kad kai kurios Saint-Yves idėjos pasirodo Edgar Cayce
perskaitymuose. Pvz., Saint-Yves, rekonstruodamas istoriją, aprašo didįjį keltų karį Ram,
užkariavusį "degradavusias" juodąsias rases 7700 m. pr.m.e. Anot Saint-Yves, super-herojus
Ram sukūrė pirmąją sinarchistinę imperiją, nusitęsusią nuo Europos iki Indijos. Tai pažymėjo
baltosios rasės dominavimą juodajai. Įdomu, kad aptardamas tolimus įvykius, Edgar Cayce
pasakė, kad tai buvo "keli metai prieš Ram įžengimą į Indiją". Tačiau Ram į Cayce
rašinius galėjo ateiti tik per St-Yves, kuris , iš tikro, sukūrė Ram ir visus jo darbus.
Žinoma, idėja, kad pasaulis gali būti valdomas slaptųjų draugijų, atėjo, taigi, iš ... slaptųjų
draugijų. Ir dauguma jų perėmė sinarchijos principus. Iš tikro, St-Yves idėjos pakeitė Europos
ezoterinį pagrindą, ypač Prancūzijoje. Kai kurios stambiausios okultinės istorijos figūros buvo
St-Yves garbintojai, kas nenuostabu, nes okultistai, su jų meile hierarchijai, turi tendenciją būti
totalitaristais ir nelygybininkais. Pvz., Papiusas
(tikrasis vardas Gerard Encausse, 1865-1916) vadino Saint-Yves savo "intelektualiuoju mokytoju" ir, jam mirus, įkūrė draugiją, žinomą kaip
Saint-Yves draugai, kad propaguotų jo darbus. Papiusas, žinoma, turėjo nepaprastą įtaką
ezoterinių slaptųjų draugijų pasauliui 19 a. pabaigoje ir č0 a. pradžioje.
Kitas svarbus su Sinarchija susijęs judėjimas buvo martinizmas.
Nors jis ir buvo anksčiau St-Yves keliais dešimtmečiais, abiejų principai labai artimi pats
St-Yves buvo martinistų
ordino nariu, tač čia rasime tarpusavyje viena kitą praturtinančių idėjų.
Tai įdomu, nes savo paskutinėje savo knygoje "Tamplierių apreiškimas" mes nustatėme
ryšius tarp martinistų ordino ir kitų slaptųjų draugijų, kurios sudarė tinklą, visų kilusių iš
"Griežtų tamplierių papročių", apėmusių Ziono prioriją. Tampa aišku, kad Sinarchijos
supratimas gali apšviesti dabartinės Ziono priorijos ištakas ir veiklą tačiau tai jau kita istorija...
20 a. pradžioje martinistų ordinai, ir daug kitų, lygiavosi į Sinarchikos ideologiją.
1921 m. Martinistinis ir Sinarchijos ordinas buvo įkurtas Prancūzijoje. Prancūzijoje kūrėsi sinarchistinės masonų ložės.
Tačiau Sinarchijos įtaka buvo ne tik okultiniam pasauliui, bet ir politikai.
Kaip matėme, Sinarchija nubrėžė tam tikrą programą kaip valdyti valstybes. Tačiau Saint-
Yves tikslai siekė daug toliau jis norėjo kad Sinarchija valdytų visą Europą. Nuo pat pradžių
Sinarchijos dienotvarkėje buvo Europos Jungtinių valstybių sukūrimas, raginama atsisakyti nacionalinių sienų, muitų ir pan.
Tai liko pagrindiniu Sinarchijos tikslu. Ir iš tikro, 4-me dešimt. publikuotas sinarchistinis
dokumentas vienu iš pagrindinių tikslų laiko federalinės Europos sąjungos sukūrimą. Jis
pasisako už Europos Jungtines valstijas, nors tai ir būtų Europa, kurioje, dėl ekonominių priežasčių, dominuotų Prancūzija ir Vokietija.
Kaip matėme anksčiau, Sinarchija simpatizuoja nedemokratiniams ir totalitariniams
režimams juos, be kita ko, yra lengviau valdyti. Ir čia yra aiškus ryšys tarp sinarchistinių
grupių ir fašizmo ištakų Europoje 2 dešimt. pabaigoje ir 3 dešmtm. pradžioje.
Organizacija Tarptautinis sinarchistinis judėjimas buvo sukurtas kaip atsakas į 1919 m.
Rusijos revoliuciją. Pagal prancūzų tyrinėtojus, tai buvo fašizmo atsiradimo Italijoje ir Pan-europinio judėjimo 1922 m. užnugaris.
Kaip galima tikėtis, Sinarchija turėjo įtakos nacių ideologijos plėtojimui, nors sinarchistai pabrėžia vokiečių nacionalizmą ir mesianistinį
Hitlerio kultą.
Sinarchije tebetarpo Saint-Yves gimtojoje Prancūzijoje. Sinarchistų grupės stovi už 3 ir 4 dešimt, dešiniojo sparno teroristinių išpuolių.
4-me dešimtmetyje prancūzas Viven Postel du Mas parašė žinomą dokumentą, Sinarchistinė paktą, tapusį jų manifestu.
1932 m. draugija Sinarchistinis imperijos judėjimas buvo įkurtas Prancūzijoje, kurį vienas
komentatorius apibūdino kaip slaptą draugiją su specifine ir ribota naryste besivadovaujančią
aiškiai politine-ekonomine programa. Ji stovėjo už dešiniojo sparno teroristinių grupuočių,
tokių kaip CSAR (Slaptasis revoliucinių veiksmų komitetas) dauguma CSAR narių priklausė Sinarchistiniam imperijos judėjimui.
1941 m. Vichy Prancūzijoje policija įspėjo apie sinarchistų sąmokslą siekiant užimti vyriausybę, kuri minima buvus artima
sinarchistiniam judėjimui ir martinistiniams ordinams. Ir
iš tikrų, Marchal Petain, Vichy vyriausybės prezidento, teisme 1945 m. buvo klausinėjama apie jo ryšius su Sinarchistų paktu.
Mat Sinarchija Prancūzijos valdžios 4-5 dešimtmečiais buvo laikoma labai rimtu dalyku.
Terminas įėjo į prancūzų politinį žodynėlį (nors Prancūzijos spauda dažnai terminą sinarchija
naudoja bet kokiai politiniai ar ekonominei konspiracijai apibūdinti, kaip kad kainas išardančius karterius).
Po Antrojo pas. karo, sinarchija nusilpo, tačiau vis dar tebėra aktyvi. Faktiškai,
paskutiniais metais sinarchistinės grupės pradėjo veikti atviriau tiek Europoje ir Britanijoje.
Literatūra:
- St.-Yves. Mission de l'Inde en Europe; Mission de l'Europe en Asie, 1981
- Jean Saunier. La Synarchie, ou le vieux reve d'une nouvelle societe, 1971
- N. Roerich. Heart of Asia, 1990
- E. Bernbaum. The Way to Shambhala, 2001
- V. LePage. Shambhala, 1996
- J. Godwin. Arktos: The Polar Myth in Science, Symbolism and Nazi Survival, 1996
- A. Maclellan. The Lost World of Agarti: The Mystery of Vril Power, 1996
- R. Steiner. Cosmic Memory: Prehistory of Earth and Man, 1904 (1981)
|